Про важливість медіаосвіти в підготовці до дослідження PISA-2018 в Україні

15 лютого 2018 року Центром практичної психології і соціальної роботи спільно з центром педагогічних інновацій та інформації Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського проведено черговий захід з медіаосвіти. У тренінзі взяли участь 20 представників освітніх закладів Полтавської області, що беруть участь у всеукраїнському експерименті «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» (наказ МОН України від 18.08.2017 № 1199) та 25 учителів гуманітарного та природничого циклу (українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, німецька мова, французька мова, географія, природознавство, біологія).

В. о. ректора ПОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Корягіна Н. В. привітала учасників та наголосила на важливості проблеми медіаграмотності, необхідності формування навичок медіаграмотності з раннього віку дітей.
Муліка К. М., методист центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО провела вправи на розвиток медіаграмотності, читацької грамотності «Меседжі і значення», «Ключові питання для аналізу медіамеседжів». Спонукала до порівняльного аналізу традиційного розуміння понять «грамотність» та «читацька грамотність», що передбачено Міжнародною програмою PISA-2018. Коваленко О. П., завідувачка відділу гуманітарних та мистецьких дисциплін ПОІППО, методист  української мови та літератури висвітлила питання «Медіаосвіта через призму читацької грамотності» та ознайомила учасників із особливостями підготовки освітніх закладів до участі у Міжнародній програмі PISA-2018. Максименко Л. М., методист центру педагогічних інновацій та інформації ПОІППО, ознайомила із подальшим упровадженням експериментальної діяльності з медіаосвіти у Полтавській області.
Онищенко О. (Кременчуцький НВК «Загальноосвітня школа І ступеня-колегіум № 25» Кременчуцької міської ради), Дуброва Н. (Полтавський професійний ліцей) продемонстрували можливості медіаосвіти з формування медіаграмотності та читацької грамотності.
Започатковано поповнення банку завдань для учнів з розвитку медіаграмотності, читацької грамотності. Створено блог «Медіаосвіта на Полтавщині».

Фотоальбом тренінгу


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Запрошуємо на онлайн виставку «Інфомедійна грамотність учасників освітнього процесу»

IREX оголошує конкурсний відбір нових учасників проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Новини з перших рук: повідомляє лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України