Медіашкола


МАТЕРІАЛИ ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНОЇ НАРАДИ У ФОРМАТІ ВЕБІНАРУ З УПРОВАДЖЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ 
(21 листопада 2017 року, ПОІППО)


"Про наступність дослідно-експериментальної роботи та особливості упровадження всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»: виклики І етапу". завантажити презентацію
Катерина Муліка,
координатор експерименту
 
в Полтавській області 


ВІДЕО-ЗАПИС (ФРАГМЕНТИ) ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНОЇ НАРАДИ
З УПРОВАДЖЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 
ЩО ВІДБУВСЯ 21 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ 
Доповідачі: Устименко Т.А.,  професор, кандидат психологічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти ПОІППО;
Муліка К.М.координатор експерименту в Полтавській області. 



МАТЕРІАЛИ ТРЕНІНГУ 
«Визначення медіаграмотності у рамках підготовки до участі освітніх закладів у Міжнародній програмі PISA-2018», 15 лютого 2018 року, ПОІППО

Тема: «Визначення медіаграмотності у рамках підготовки до участі освітніх закладів у Міжнародній програмі PISA-2018 » (тренер: Катерина Муліка, методист Центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО, координатор експериментальної діяльності з медіаосвіти у Полтавській області) завантажити

Тема: Медіаосвіта через призму читацької грамотності (тренер: Коваленко Ольга Павлівна, завідувачка відділу гуманітарних та мистецьких дисциплін ПОІППО, методист української мови та літератури)
1. Компетентісне читання - крок до успіху завантажити
2. Медіаосвіта через призму читацької компетентності завантажити
3. Креолізовані тексти (створювати, плекати) завантажити

Тема: Завдання з української літератури, спрямоване на розвиток медіаграмотності та читацької компетентності (розробка учасника тренінгу: викладач української мови і літератури Дуброви Н. О.) завантажити

Тема: Медіаграмотність і література (розробка учасника тренінгу: вчителя-методиста Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-колегіум» №25 О.В.Онищенко) завантажити


Тема: Приклади текстів та відповідей  дослідження PISA.

Дякуємо авторам за змістовні навчальні матеріали!

РОЗРОБКИ НАШИХ ВЧИТЕЛІВ 

 "Про що мовчать портрети". (Розробка уроку. Автор: Ющенко Ірина Володимирівна, вчитель географії Заводської ЗОШ І-ІІІ ступенів) завантажити.

КУРС «МЕДІА ЯК ПОСЕРЕДНИК У КОНФЛІКТАХ»
Теми курсу: поняття конфлікту та способи його розв’язання, журналістика і травма, шляхи збільшення довіри до ЗМІ під час конфлікту, внутрішньо переміщені особи: стратегії переселення та проблеми адаптації. розпочати навчання



ОСВІТНІ ІГРИ, ОНЛАЙН-КУРСИ ДЛЯ ДІТЕЙ І ДОРОСЛИХ 

розпочати гру
Розпочати освітню гру



Онлайн-курс "Новинна грамотність"
Розпочати онлайн-курс "Новинна грамотність"


Онлайн-гра “Пригоди Літератуса”


МАТЕРІАЛИ  ВЕБІНАРУ 
«Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»
1 жовтня 2020 року відбувся вебінар  для учасників експериментальної діяльності «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».
До Вашої уваги відеозапис виступів Найдьонової Л.А., наукового керівника експерименту та Муліки К.М., координатора експериментальної діяльності в Полтавській області та презентація .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Запрошуємо на онлайн виставку «Інфомедійна грамотність учасників освітнього процесу»

Новини з перших рук: повідомляє лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України

Кременчуцький ліцей № 25 «Гуманітарний колегіум» запрошує зустрітися на Всеукраїнській соціальній платформі